FAQ´s
All our reservations are guaranteed with credit card or deposit for the 1st night, the delay of payments or guarantees does not take in firm any reservation being subject to availability of space, rate, and type of room.
24 hours notice policy for any cancellation or modification to the arrival date, in case of groups a minimum of 60 days is required for cancellations / No-Show the hotel will charge a fee equivalent to the first night plus tax under guarantees or deposits.
At check-in, you will be asked to show official identification, as well as a guarantee for extra expenses (credit card or cash). In case of corporate rates under agreement, it is policy to present identification of your company in order to be granted the corporate rate.
Upon arrival we recommend that you provide your billing information or a copy of your RFC, so that on the day of your departure it will be sent to you by email without delay.
At check-in the hotel will ask for a credit card to open a guarantee voucher for the duration of your stay, which will be cancelled upon check-out. If you do not have a credit card, you will be asked for a cash guarantee, which will be returned to you upon check-out. Non-refundable (promotional) rates do not accept date or name changes, so the total amount of the stay plus taxes will be charged in full, even if the guest does not show up. This charge will be made from the time you make your reservation regardless of arrival date. The price per extra person is $500.00 including taxes.
Rates booked in USD or in any foreign currency other than MEXICAN PESOS are subject to the daily exchange rate established by the hotel during the dates of stay.
Pick up request AICM (Mexico International Airport)
1-4 persons
It is required to send the flight itinerary to our e-mails and will have a cost of $650.00 mxn and must be handled at least 24 hours in advance.
3-7 persons $ 1000.00mxn
More than 8 people $1300.00 mxn
Preguntas frecuentes
Todas nuestras reservaciones son garantizadas con tarjeta de crédito o previo deposito por la 1er noche, el retraso de pagos o garantías no toma en firme ninguna reservación quedando sujetas a disponibilidad de espacio, tarifa, y tipo de habitación.
Política de 24 horas de anticipación para cualquier cancelación o modificación a la fecha de llegada, en caso de grupos se requiere un mínimo de 60 días para cancelaciones / No-Show el hotel realiza un cargo equivalente a la primera noche más impuestos bajo garantías o depósitos.
En su check in se le solicitará una identificación oficial, así como una garantía para gastos extras (tarjeta de crédito, ó efectivo). En caso de tarifas corporativas bajo convenio, es política presentar identificación de su empresa para que le sea otorgada la tarifa corporativa
Facturación
A su llegada le recomendamos proporcionar sus datos de facturación ó copia de su RFC, para que el día de su salida le sea enviada por correo electrónico sin demoras.
En su registro el hotel le solicitará una tarjeta de crédito para abrir un voucher de garantía durante su estancia, mismo que se cancelará a su salida del hotel, si no cuenta con tarjeta de crédito, se le solicitará una garantía en efectivo, misma que le será devuelta a su salida. Las tarifas no-reembolsables (promocionales) no aceptan cambios de fecha o de nombre, por lo que el total de la estancia más impuestos será cargada en su totalidad, aún cuando el huésped no se presente. Este cargo se hará desde el momento que usted hace su reservación independientemente de la fecha de llegada. El precio por persona extra es de $500.00 impuestos incluidos.
Las tarifas reservadas en USD o en alguna moneda extranjera distinta a los PESOS MEXICANOS están sujetas al tipo de cambio diario establecido por el hotel durante las fechas de estancia.